Γνώρισε την καλλιτεχνική επιτροπή των Showcases

 

Η Καλλιτεχνική Επιτροπή των Showcase αποτελείται από ανθρώπους κλειδιά της εγχώριας και διεθνούς μουσικής βιομηχανίας, οι οποίοι θα είναι υπεύθυνοι για την τελική επιλογή των καλλιτεχνών που θα εμφανιστούν ζωντανά στα showcases του AMW 2024. Τα μέλη της Καλλιτεχνικής Επιτροπής θα εμπλουτίσουν τη διαδικασία επιλογής με την βαθιά τους γνώση και εμπειρία, βρίσκοντας τους καλύτερους καλλιτέχνες και συγκροτήματα για το επόμενο AMW και δίνοντας τους την ευκαιρία να ξεδιπλώσουν το ταλέντο τους μπροστά επαγγελματίες και music experts.

 

“Eίσαι καλλιτέχνης; Δεν έχεις ακόμη υποβάλλει την αίτηση σου; Τώρα μπορείς εδώ

 

Useful Info

Διάρκεια showcase: 30 min max
Παροχή backline: Ναι
Διαπίστευση για καλλιτέχνες: Ναι, για όλες τις ημέρες της διοργάνωσης
Διαμονή: ναι, για καλλιτέχνες που έρχονται από απόσταση μεγαλύτερη των
200 km

Έχεις ταλέντο;

Θέλουμε να σε ακούσουμε!

Κέρδισε νέο κοινό

Το μουσικόφιλο κοινό εκεί έξω περιμένει να σε ανακαλύψει

Η μουσική σου θα φτάσει στα αυτιά των ειδικών

Άνθρωποι κλειδιά της μουσικής βιομηχανίας θα ανακαλύψουν τη μουσική σου

Αχιλλέας Σταύρου

Promoter & production manager

Συνιδρυτής της Goodheart Productions, ενός δημιουργικού γραφείου πολιτιστικών παραγωγών που ιδρύθηκε το 2015 με επίκεντρο τη μουσική. Μέσα στα χρόνια η δραστηριότητά του γραφείου επεκτάθηκε στο χώρο του θεάτρου και του χορού.

Με διαρκές ενδιαφέρον στη δημιουργία δικτύων και στη συνέργεια των κατάλληλων ανθρώπων ώστε συνδυάζοντας τα ιδιαίτερα ταλέντα τους να προκύπτουν νέες ιδέες επιτυγχάνοντας παράλληλα το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα σε όλα τα επίπεδα μιας καλλιτεχνικής δημιουργίας.

Αδαμάντιος Καφετζής

Ο Αδαμάντιος είναι εικαστικός, συλλέκτης δίσκων και DJ. Έζησε 14 χρόνια στη Σενεγάλη αναζητώντας και μελετώντας τη μουσική και τον πολιτισμό αυτής της ιδιαίτερης περιοχής της Δυτικής Αφρικής. Το 2010 δημιούργησε τη δισκογραφική εταιρία Teranga Beat που μέχρι σήμερα έχει κυκλοφορήσει 13 δίσκους με μουσική από τη Σενεγάλη, τη Γκάμπια, την Αιθιοπία και την Ελλάδα, σε βινύλιο, CD και ψηφιακή μορφή. Παράλληλα, και πάντα αντιλαμβανόμενος τη μουσική μέσα από τη ματιά του εικαστικού, ο Αδαμάντιος ανέλαβε και το ρόλο του μουσικού παραγωγού για μπάντες όπως οι Sahel, οι DIEUF-DIEUL de Thiès, η Greek Fusion Orchestra του Κυριάκου Σφέτσα και η Εβρίτικη Ζυγιά. Έχει επίσης επιμεληθεί τον ιστότοπο Eligo Audio Culture, μια διαδικτυακή πλατφόρμα/κατάστημα για δίσκους και μηχανήματα ήχου, με όραμα να προσφέρει μια ουσιαστική εμπειρία στον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη μουσικήΣτον τρόπο που αντιλαμβανόμαστε τη μουσική.

Anca Lupes

Η Anca Lupes είναι μια από τις πιο έμπειρες επαγγελματίες στη ρουμανική μουσική βιομηχανία. Ένα από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματά της είναι ότι κατά τη διάρκεια της καριέρας της εργάζεται σε όλους σχεδόν τους τομείς αυτού του κλάδου: μέσα μαζικής ενημέρωσης (τύπος, ραδιόφωνο, τηλεόραση), διοργάνωση συναυλιών, δισκογραφικές εταιρείες, μουσικές εκδόσεις, πρακτορεία διαχείρισης και κρατήσεων.

Λόγω της μεγάλης εμπειρίας της, το 2006 ξεκινάει να διδάσκει μουσικές επιχειρήσεις στη Ρουμανία.

Το 2009 γίνεται η πρώτη Ρουμάνα επαγγελματίας μουσικής που αποφοίτησε από το πρόγραμμα Master in Music Business από το Berkelee College of Music (Βοστώνη, ΗΠΑ).

Το 2016 ιδρύει το πρώτο διεθνές επιχειρηματικό συνέδριο μουσικής στη Ρουμανία – Mastering The Music Business Conference & showcase festival – το οποίο γρήγορα γίνεται ένα σχετικό επαγγελματικό γεγονός στην περιοχή της ΧΚΑΕ. Είναι η πρωτοπόρος της μουσικής επιχειρηματικής εκπαίδευσης στη Ρουμανία.

Επί του παρόντος είναι Πρόεδρος της RAW Music (ο κύριος διοργανωτής Mastering the Music Business και του επίσημου γραφείου εξαγωγών μουσικής της Ρουμανίας) και Εκτελεστική Διευθύντρια της INDIERO (της Ρουμανικής ένωσης ανεξάρτητων ετικετών και μουσικών εκδοτών, που συνδέεται με την IMPALA και τη WIN).

Ανδρέας Περικλής Μεταξάς

Ο Ανδρέας ξεκίνησε την καριέρα του σε ψηφιακές εκδόσεις και ιστοσελίδες το 2013, πριν εργαστεί για λίγο ως σύμβουλος επικοινωνίας στον τομέα των ΜΚΟ. Το 2020, εντάχθηκε στο Stay Independent ως κειμενογράφος και υπεύθυνος τύπου και γρήγορα ανέβηκε στις τάξεις για να γίνει Ανώτερος Διευθυντής Μάρκετινγκ. Στο ρόλο του, ηγείται μιας ομάδας 12 υπαλλήλων και επιβλέπει τα τμήματα διανομής, δημοσίων σχέσεων, πωλήσεων και μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Με ένα μουσικό ρόστερ Ελλήνων πολυπλατινένιων και πιστοποιημένων με διαμάντια καλλιτεχνών, η Stay Independent είναι αυτή τη στιγμή η πιο επιτυχημένη μουσική εταιρεία στην Ελλάδα όσον αφορά το streaming, πετυχαίνοντας έως και 58% στα τοπικά ψηφιακά charts σε εβδομαδιαία βάση.

Εκτός από την επαγγελματική του καριέρα, ο Ανδρέας είναι επίσης ενεργός podcaster και δημιουργός YouTube από το 2014, παρουσιάζοντας συνεντεύξεις με καταξιωμένους μουσικούς καλλιτέχνες και προσωπικότητες από τον τομέα της μουσικής και των μέσων ενημέρωσης. Το 2020, συνίδρυσε το ανεξάρτητο μέσο ενημέρωσης Legal Pizza, το οποίο έχει φτάσει σε εκατομμύρια προβολές στο YouTube και βρίσκεται στην κορυφή των τοπικών τσαρτ podcast στο Spotify.

Cesar Andion

35 χρόνια και πλέον στη βιομηχανία από την τοπική διαχείριση καλλιτεχνών στη δεκαετία του ’80, τη διανομή δισκογραφικών εταιρειών στη δεκαετία του ’90 (Sub Pop, City Slang, Crammed, Lookout, Epitaph, Crypt κ.λπ.) εντάχθηκαν στις ζωντανές συναυλίες της Iguapop προωθώντας την εταιρεία στη δεκαετία του ’90, συγχωνεύοντας το Gamerco στη Βαρκελώνη στο 2ks και το LN Spain από το 2006. Είναι PR, Talent &; Export για το Live Nation Madrid, επικεφαλής του προγράμματος εξαγωγών The Spanish Wave Showcase, διευθυντής στο Andalucía Music Forum, Dcodelab στο φεστιβάλ Dcode, Kid Nation project και λέκτορας στο LN Live Music Master στο UCM.

Christophe Spagnuolo

Ο Christophe Spagnuolo πιστεύει με πάθος στη δύναμη της μουσικής να συνδέει ανθρώπους πέρα από πολιτιστικά και κοινωνικά όρια. Δουλεύει ως booking agent στη Γαλλία εδώ και 28 χρόνια, ενώ ειδικεύεται στην ανάπτυξη καλλιτεχνών. Σήμερα, η μισή του δραστηριότητα αφορά την προώθηση καλλιτεχνών προς το εξωτερικό, δουλεύοντας σε όλη την Ευρώπη, τις ΗΠΑ και μια Νότια Αμερική. Εισάγει επίσης συγκροτήματα για τη γαλλική αγορά από την Αφρική, τον Καναδά ή την Εσθονία. Εντάχθηκε στην ομάδα της Zamora Productions το 2015 και εκπροσωπεί τους La Chica, Jupiter & Okwess, Joao Selva και είκοσι ακόμη συγκροτήματα.

Dragan Ambrozić

Γεννημένος το 1962 στο Βελιγράδι, σπούδασε ψυχολογία και επιστήμη της επικοινωνίας. Άρχισε να γράφει μουσικά κείμενα το 1986 για το «Student» και έγινε αρχισυντάκτης της στήλης Theoria μέχρι το 1990, γαλουχώντας νέους μουσικοκριτικούς. Συνέβαλε σε περιοδικά όπως το «Rock», το «Beorama» και άλλα.

Συνίδρυσε το περιοδικό «Ritam» (1989-1991) και αργότερα έγινε ο αρχισυντάκτης του, θέτοντας νέα πρότυπα στη λαϊκή κουλτούρα. Συνέβαλε στο «Vreme» και σε ιστότοπους όπως το B92 (μέχρι το 2004), το Popboks (μέχρι το 2013) και το Nova.rs (από το 2020), συγκεντρώνοντας πάνω από 2.000 δημοσιευμένα κείμενα για τη μουσική και τον πολιτισμό.

 

Υπηρέτησε σε κριτική επιτροπή σε φεστιβάλ ροκ (1988-1993) και τολμούσε να οργανώσει συναυλίες το 1990, κυρίως φέρνοντας τους Nova Mob στο FLU Club. Διοργανώνει ξένες συναυλίες από το 1993, επιτυγχάνοντας ορόσημα όπως η εμφάνιση των The Prodigy το 1995 στο Pionir Hall.

Εργάστηκε με το FLU Club (1994-1996) και διηύθυνε το B92 Concert Agency (1999-2004). Από το 2003, επιμελείται το πρόγραμμα της Κεντρικής Σκηνής στο φεστιβάλ EXIT. Είναι μουσικός συντάκτης στο Belgrade Dom omladine από το 2005 και διευθύνει το Φεστιβάλ Τζαζ του Βελιγραδίου.

Ως υποστηρικτής συναυλιών, έχει επιμεληθεί περίπου 3.000 μουσικές εκδηλώσεις, κυρίως με σημαντικές ροκ και τζαζ συναυλίες

Os ypostiriktís syna

Εύη Χουρσανίδη

Η Εύη Χουρσανίδη προέρχεται από τον χώρο της Επικοινωνίας και των ΜΜΕ και επί του παρόντος είναι αρχισυντάκτρια του Avopolis (www.avopolis.gr). Εν μέρει “PR girl” / εν μέρει δημοσιογράφος, έχει εργαστεί επί σειρά ετών ως Account Manager σε εταιρεία δημοσίων σχέσεων, ως Online Content Manager σε μουσικούς ομίλους (MAD TV, Frontstage) και παράλληλα, ως κειμενογράφος σε sites και περιοδικά, γράφοντας κυρίως για μουσική και pop culture (Jumping Fish, 24Media, Rolling Stone, Avopolis). Στους «συναυλιακούς» κύκλους, είναι γνωστή ως «η Άκου Αυτό», από το όνομα του blog που διατηρεί από το 2009, akouauto.gr.

Georges Perot

υμμετέχοντας για περισσότερες από δύο δεκαετίες σε διαφορετικούς τομείς και θέσεις του μουσικού οικοσυστήματος (Ιδρυτής της MESO Music Events, Συνιδρυτής του Kosmos Radio 93.6, της eTerra Records και της Van Dog Events), ο Georges έχει πραγματοποιήσει δεκάδες ειδικές εκδηλώσεις (τηλεοπτικές εκπομπές, Μουσικά Βραβεία, Ολυμπιακούς Αγώνες) και έχει συμμετάσχει σε πολλά Ευρωπαϊκά Προγράμματα. Είναι Ιδρυτής του Athens Music Week, Εθνικός Συντονιστής του δικτύου διοργανωτών «Ευρωπαϊκή Γιορτή της Μουσικής» και συνεργάτης της Music Tech Europe Academy στην Ελλάδα. Είναι επίσης συντονιστής του έργου HEMI – the Hub for the Exchange for the Music Innovation (Creative Europe) για την Τεχνόπολη Δήμου Αθηναίων και συνιδρυτής του Music Tech Europe Association.

Lisa Nasta

Η Lisa Nasta είναι έμπειρη διευθύντρια εκδηλώσεων και προγραμματίστρια. Συντονίζει επίσης μουσικά εκπαιδευτικά προγράμματα και είναι Διευθύντρια του Re-Play Music, ενός μη κερδοσκοπικού κοινοτικού έργου που δωρίζει μουσικά όργανα, εκπαιδεύει και ψυχαγωγεί παιδιά και είναι μόνιμο μέλος στο Kidz Field, Glastonbury Festival. Αρχιτεχνίτης και οργανοποιός, η Lisa ήταν διευθύντρια του Surrey Strings Music Store στο Λονδίνο για 10 χρόνια. Η κλίση της για τον προγραμματισμό και την οργάνωση φεστιβάλ βρήκε τις ρίζες της εκεί. Ενώ ήταν στο Surrey Strings, διηύθυνε ένα μηνιαίο World Music Club, προγραμμάτισε την κεντρική σκηνή για μια σειρά φεστιβάλ στο Clapham Common, το Morden Hall Park και το Hampton Court Palace και επιμελήθηκε ένα μουσικό έργο μεσημεριανού γεύματος διάρκειας ενός έτους ως μέρος της αναβίωσης του Bandstand στο Merton Abbey Mills του Λονδίνου, το οποίο φιλοξένησε παραστάσεις περισσότερων από 200 καλλιτεχνών και συγκροτημάτων ετησίως. Το 2007 ξεκίνησε το Re-play Music Festival στο Νότιο Λονδίνο, φιλοξενώντας 120 συγκροτήματα σε διάστημα 3 ημερών σε 8 χώρους στο Merton borough του Λονδίνου. Ταυτόχρονα, η Lisa ήταν διευθύντρια στο Abbey School of Music όπου διαχειριζόταν ανεξάρτητους δασκάλους που παρέδωσαν βασικά εκπαιδευτικά προγράμματα σε ομαδικές και ιδιωτικές μορφές μαθημάτων και έτρεξαν ένα πρόγραμμα προβολής προσφέροντας δωρεάν μαθήματα μουσικής στην τοπική κοινότητα. Έχει προταθεί δύο φορές για τα Green Awards στο Merton Borough και το Re-play Music Project έχει κερδίσει δύο βραβεία μουσικής βιομηχανίας για την «Περιβαλλοντική Πρωτοβουλία και Βιωσιμότητα» από την Ένωση Μουσικής Βιομηχανίας της Βρετανίας (MIA) και της Αμερικής (NAMM). Η Lisa είναι επί του παρόντος συντονίστρια περιοχής και διευθύντρια παραγωγής για το Green Futures Field, Glastonbury. Συντονιστής Μουσικής Νέων για το Kidz Field, Glastonbury. Συντονιστής παιδικής περιοχής για το Weyfest. Συντονιστής του Re-Play Music Project WOMAD.

Μιχάλης Καμάκας

Ο Μιχάλης Καμάκας είναι ραδιοφωνικός παραγωγός στο Kosmos 93,6. Είναι δημιουργός της σειράς podcast “Gig time”, (ertecho.gr) η οποία ασχολείται με την ιστορία των μεγαλύτερων φεστιβάλ, club και μουσικών σκηνών απο όλο τον κόσμο. Επίσης είναι παρουσιαστής της σειράς session “Urban live sounds” (ΕΡΤ), η οποία φιλοξενεί νέους καλλιτέχνες από την εγχώρια σκηνή.

Νίκος Στεφανίδης

Μύλος Α.Ε. 1991-2001 – Πολιτιστικό Κέντρο Θεσσαλονίκης (ιδρυτής-εταίρος-Διευθύνων Σύμβουλος)
Ο «Μύλος» και ο Νίκος Στεφανίδης βραβεύτηκαν το 1994 από την «Europa Nostra» για την ανακατασκευή και την ιδέα για νέες χρήσεις σε κτίρια βιομηχανικής κληρονομιάς
Ράδιο 88μισό (1993- μέχρι σήμερα) – (ιδρυτής-εταίρος- Διευθύνων Σύμβουλος)
River Party Φεστιβάλ Νεστορίου 1995-1996 Restart Concept and Management
Φεστιβάλ Γαία 1998-2008
Principal Club Theatre (establisher &; Partner) 2004 – σήμερα
Σπουδές: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων &; Οικονομικού Πανεπιστημίου — Ο
Νίκος Στεφανίδης, εργαζόμενος ως μουσικός παραγωγός, διοργανωτής συναυλιών σε όλη την Ελλάδα, έχει επίσης επιχειρηματικές δραστηριότητες στον τουρισμό (Thalatta Camping 2004-2008) και σε concept restaurants. Το 2012 ήταν ο τοπικός συνεργάτης του WOMEX 2012 στη Θεσσαλονίκη. Και φυσικά βασικός συνεργάτης στο “Principal Club Theatre” από το 2004!

Θεοδώρα Καρακάση

Η Θεοδώρα Καρακάση είναι η συνδιοργανώτρια του Plisskën Festival με έδρα την Αθήνα. Με μια ενεργή καριέρα στον Αρχιτεκτονικό Σχεδιασμό και την Παραγωγή & Διοίκηση Εκδηλώσεων, η μουσική και ο σχεδιασμός συγχωνεύονται σε ένα. Το Plisskën είναι ένα boutique μουσικό φεστιβάλ που λειτουργεί τα τελευταία 12 χρόνια. Τοποθετημένο σε 2 ημέρες, 4 σκηνές και 45 διεθνείς καλλιτέχνες ανά έκδοση, διαθέτει πολυτεχνικό και εκλεκτικό Line Up. Ως εταιρεία παραγωγής, η Plisskën φιλοξενεί επίσης πολλές συναυλίες καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους. Από το αρχαίο θέατρο της Ακρόπολης μέχρι υπόγεια κλαμπ ή μεγάλες αίθουσες συναυλιών, μέχρι τα κυριακάτικα πάρτι της EDEN με σπουδαίους διεθνείς DJ’s. Το ήθος μας είναι ο συνδυασμός της πρόσκλησης εξαιρετικών φρέσκων και καθιερωμένων διεθνών πράξεων στην Ελλάδα. Από το 2010 το Plisskën έχει συμμετάσχει καλλιτέχνες όπως οι Smashing Pumpkins, Bicep, Bonobo, Nils Franh, Caribou, Tony Allen, Giorgio Moroder, Cigarettes After Sex, Mulatu Astatke, Jungle, Tinariwen, Slowthai, Orchestra Baobab και πολλοί άλλοι.

Θωμάς Μαχαίρας

Ο Θωμάς Μαχαιράς ξεκίνησε να εργάζεται στη μουσική βιομηχανία ως δημοσιογράφος / κριτικός (Pop & Rock Magazine, Vox) το 1988. Τα επόμενα χρόνια εργάστηκε ως DJ σε διάφορα δημοφιλή μπαρ και κλαμπ της Αθήνας (Decadence, Memphis, Closer, Rhino’s κ.λπ. ). Τα τελευταία 23 χρόνια, ασχολείται με την προώθηση συναυλιών, μεταξύ των οποίων 12 χρόνια στο Gagarin 205 (Γραφείο Τύπου) και 9 χρόνια (και συνεχίζει) στο Fuzz Productions / Release Athens Festival, όπου σήμερα κατέχει τη θέση του Καλλιτεχνικού Διευθυντή και Διευθυντή. των Επικοινωνιών.

https://fuzzproductions.gr/