Ο Dick Clark είπε κάποτε, “η μουσική είναι το soundtrack της ζωής” και ειλικρινά, σκεφτείτε μια περίπτωση που αυτή η δήλωση δεν είναι ευστόχη. Η δύναμη της μουσικής στη ζωή μας είναι αδιαμφισβήτητη και γίνεται ακόμη πιο εμφανής όταν εξερευνούμε το ψηφιακό τοπίο. Το TikTok είναι η απόλυτη απεικόνιση αυτής της δύναμης. Σύμφωνα με μία από τις τελευταίες έρευνες για τη χρήση και τα χαρακτηριστικά του TikTok, αποκαλύπτεται ότι η προσέγγιση του TikTok sound-on επηρεάζει θετικά κάθε στάδιο της εμπειρίας του χρήστη και του “εικονικού ταξιδιού” του πελάτη.
Ξεκινώντας από την προσέλκυση της προσοχής του κοινού ήδη απο τα πρώτα βήματα έως την ενίσχυση των άμεσων αγορών, ο ήχος στο TikTok μπορεί να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να επιτύχουν διάφορους στόχους, όπως την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας της εταιρικής ταυτότητας, την ανακάλυψη και αναγνώριση καλλιτεχνών και ταλέντων, καθώς και τη δημιουργία κοινοτήτων και την επικοινωνία νέου περιεχομένου με τον πιο δημιουργικό τρόπο.
Σε αυτό το panel, θα δούμε από κοντά πώς λειτουργεί η μουσική στην πλατφόρμα και πώς οι χρήστες δημιουργούν το soundtrack της ζωής τους.
Συντονισμός: Χρήστος Λάμπρου